dilluns, 15 de juliol del 2013

FEINA PER A AQUEST ESTIU:

1. Fes 10 redaccions al teu blog, acompanyades d'imatges i amb un mínim de 200 paraules cada una, sobre els següents temes:

  l'amistat, l'amor, l'adolescència, la desigualtat social, la felicitat, la tristesa, la por a la solitut, el racisme, la crisi i la darrera de tema lliure.



  • L'Amistat


Anem a parlar d'un tema che afecta a tots en la vida de cada dìa i en les relacions amb altres persones. Per començar, cal explicar què és l'amistat: és una relació entre persones basada en un sentiment recíproc de simpatia i respecte. Per a mi, és un dels sentiments màs importants: crec que no puc viure sense amics perquè, d'una banda, m'ajuden quan estic en dificultat, sé que puc comptar amb ells i, per altra banda, em fan divertir, oblidar els problemes amb sonrisar i bromes.
Per seguir, crec que cal fer una distinció entre els amics i els coneguts: els amics estàn màs prop, se'ls pot explicar tot, mentre que és difícil confiar al cent per cent amb els coneguts.
A més a més, l'amistat no és un sentiment que es pot prendre a la lleugera: si tens un amic tens que respectar en tot. Ser amics no vol dir tan sols la sortir a la nit, sinó que ajudar-se recíprocament.
Cal afegir que si, per una banda, és difícil buscar amics sincers, d'altra banda, l'amistat pot durar molts anys o tota la vida. Pel que fa a mi, tinc una amiga che es diu Carla: ens coneixem des que érem nens i, encara que ara estem lluny (ella viu en Englatesrra), ens parlem per telèfon gairebé cada setmana i per correu electrònic gairebé cada dìa. Quan ella estava a Itàlia tenia molts problemes perquè els seus pares van morir per un accident de circulació i, per això, jo vaig intentar estar-tan a prop. Crec que aquesta és una amistat sincera. Hi ha qui opina que es pot viure sense amics, que és millor viure per només perquè no hi ha sinceritat entre persones. Per descomptat, pot ser que l'amistat acabi perquè un amic es comporta malament, però estic convençut que no es pot generalitzar perquè hi ha persones sinceres.
Per finalitzar, l'amistat és, de vegades, un àncora de salvació en les dificultats que la vida ens tira en cara a mans plenes i acabo dient que, si jo no hagués tingut amics, no hauria pogut viure asì despreocupat i feliç.

Per a mi l'amistat és una cosa que no l'canviària per res. Aquella gent que Sempre m'ajuda Quan més La necesitu està Sempre al meu costat-. Amb els Grans amistat els hi he parlat de secrets que mai els hi diria ALS meus parells, per AIXÒ i Moltes coses mes són tan Especials AMB un valor ÚNIC.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada