dijous, 30 de maig del 2013

El blog...


                                                         




 1. Fes una entrada on expliquis la teva experiència viscuda fent feina a través del blog digital. Pots explicar les següents coses: Quines feines hi sols fer, el tema de les imatges, què t'ha aportat, què has après, si t'ha motivat, etc. EL MILLOR ESCRIT SERÀ PUBLICAT A LA REVISTA DE L'INSTITUT!

Be, la meva experiència en el blog digital es impressionant perque m'agrada molt fer feina en el blog, quan no n'hia moltes coses per fer. (jajajaja)  Faig feina de Ambit Social Llinguistic amb n'ha professora Antonia Llladonet Riera, molt bona aquesta profe :) Les imatges son les coses que donan aspecte millor pero blog, perque ajuda en entendre les coses millor que l'escrit. He apres moltes coses noves gracis a la meva profe n'Antonia. Gracis Antonia, sa motivacio de fer-ho esque volia aprovar el curso y demonstrar que soc capaço de fer cualsevol cosa per jo mateix, i tambe gracis n'ha Antonia.... Be, tot aixo es lo que penso jo.. :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada